A lista jelenleg nincs szűrve.

Megrendelés előtt felmerülő kérdések:

A behúzószalagok a forgalomban lévő bármely kampóval általában használhatóak. Úgy tudjuk, hogy IKEA-s karnissal is használható. Csipesszel természetesen bármely függöny felfüggeszthető, a behúzószalagos is.

#ráncolószalag #behúzószalag #felső szegély #szegés #karnis #csipesz
Fényáteresztő függönyök esetében a karnisszélességet kettővel kell osztani és a kapott méretet kell beírni karnisszélességnek. Amennyiben a függönymagasság egyforma lesz, akkor 2 db függönyt kell kosárba tenni. Ha különböző a függöny magassága (pl. erkélyajtó + ablak), akkor 1-1 db különböző méretű függönyt kell kosárba tenni. Sötétítő függönyök esetében ki lehet választani a Két oldalról behúzható sötétítő lehetőséget, ez esetben a teljes karnisszélességet kell megadni és egy pár függönyt fogunk elkészíteni.
Úgy kell elképzelni, mintha két karnis lenne, egy az ajtó és egy az ablak felett. Két függönyt kell rendelni: egyet, melynek karnisszélessége fedni fogja az erkélyajtót, a másik pedig az ablakot. Az ablaknál található függöny magasságához a konvektor felett érdemes hagyni 5-7 cm-t, mert az télen elég forró ahhoz, hogy megolvassza a poliészterből készült függönyöket.
Függőleges toldással lényegében bármilyen méretű sötétítő függönyt meg tudunk varrni (akár színházi vagy nagy belmagasságú térelválasztó függönyt is). Kérjük, a sötétítő függöny adatlapján adja meg a karnisszélességet és a függöny magasságát (azaz hosszát) és a program már számolja is a függöny árát.
Azon fényáteresztő függönyök alján, mely nem cakkos, hullámos, bordűrös, mind van ólomzsinór, csak olyat forgalmazunk.
Ha sötétítő függöny aljába szeretne nehezéket, akkor azt ólomsúllyal tudjuk megoldani, kérjük rendeléskor a megjegyzések rovatba írja be ezt a kérését.
10% felárért előre tudunk venni függöny rendelést. Ha ilyen jellegű kérése van, azt a rendelést követően a e-mail címen kérjük jelezni, a rendelés azonosítót mellékelve.
Dimout anyagaink alkalmasak erős sötétítésre, nagy választékban kaphatóak. Hades nevű anyagunk speciális bevonattal rendelkezik, 100%-ban képes elzárni a fényt.
Erre lehetőség van a függöny felfüggesztési módjának kiválasztásánál. Megadható, hogy csak felül, vagy alul-felül legyen bújtató és milyen vastagságú rúdra.
Igen, belevarrjuk a ráncolószalagot, de nem varrjuk le, később is szabadon állítható.
Egyszerű esetben valamennyi függöny adatlapján megjegyzést lehet írni a termékhez, mielőtt kosárba tenné. Kérjük írja oda egyedi kívánságát.
Ha rajzot is kíván csatolni, kérjük azt a megrendelést követően tegye meg, mellékelve a rendelés azonosítót is.

Ha nem szeretné még leadni a megrendelést, hanem eőször csak tájékozódni kíván, árajánlatot szeretne kérni, akkor kérjük küldjön e-mailt a e-mail címre. 1-2 napon belül válaszolunk. Számunkra felmerülő kérdés esetén kolléganőnk visszahívja Önt.
Kérjük, hogy ez esetben adja le a megrendelést előreutalásos fizetési módot választva, majd írjon e-mailt nekünk a e-mail címre, hogy ez nem végleges rendelés, először mindenképp árajánlatot szeretne kérni.
A megrendeléshez egyáltalán nem szükséges regisztrálni. Érdemes azonban regisztrálni és belépni, ha szeretné elmenteni a kedvenceit vagy a kosár tartalmát, így más készülékeken belépve ott folytathatja a vásárlást, ahol abbahagyta.
A szállítási határidő az aktuális készlettől és a varrodánk terheltségétől függ, akár naponta változhat. Mai napon 7 munkanap. A szállítási határidő általában a csomagfeladás napját jelenti, onnantól kezdve 1-2 munkanapon belül meg szokott érkezni a csomag a válaszott címre.
Előreutalással vagy bankkártyás fizetéssel 1490 Ft, utánvéttel 2490 Ft rendelésenként. A(z) 100000 Ft feletti rendeléseket ingyen szállítjuk!
Az európai országokba (kivéve Svájcba és az Egyesült Királyságba a magas vámköltség miatt) gond nélkül tudunk csomagot küldeni GLS futárral.
Az aktuális szállítási díjakat a GLS Futárszolgálat honlapján megtalálhatja. Kérjük a megrendelési űrlap megjegyzések rovatába írja be a külföldi szállítási címet és átvételi helynek az üzletünket jelölje meg.

Vevőszolgálatos kollégánk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot a pontos végösszeggel kapcsolatban. A fizetés külföldi rendelés esetén előreutalással történik!

Felhívjuk figyelmét, hogy ez egy kényelmi szolgáltatás és bár törekszünk a pontos méretekre és a jó minőségre, esetleges reklamáció esetén az oda-vissza szállítási díjat nem áll módunkban vállalni.
Természetesen, ez esetben az anyagminta lehetőséggel kell a kosárba tenni a függönyből. Egyszerre legfeljebb 5 db anyagminta rendelhető.
Igen lehet, ha ilyen kívánsága van, akkor kérjük, hogy a megrendelési űrlap megjegyzések rovatába adja meg nekünk, hogy mely napon szeretné, ha vinné a futár. Sajnos nem tudunk garanciát vállalni arra, hogy pontosan aznap fogja megkapni, de előtte való munkanap elküldjük 1 napos garantált szállítással.
Néhány függönyt és kisebb méretű csomagokat választott MPL csomagautomatába is rendelhet (a rekeszméret korlátozza).
Tapétát, karnist, paplant, párnát csomagautomatába nem tudunk küldeni.
MOL benzinkútra és COOP üzletekbe 30 kg alatt, postahivatali átvétel esetén korlátozás nélkül lehet csomagot rendelni.
A csomagautomaták és csomagpontok listájáról a posta honlapján tájékozódhat.
Igen, kérjük megrendeléskor a megrendelési űrlap megjegyzések rovatába írja be előző, anyagminta rendelésének rendelés azonosítóját és ezt az igényét, ezután kolléganőnk rendeléséből le fogja vonni azt.
Lehetőség van arra, hogy a szabáskor leeső, maradék függönyt is elküldjük Önnek díjmentesen, ezt a függöny adatlapján kell megejelölni, mielőtt kosárba tenné. (A megjegyzések rovat alatt találha a Szabáskor lehulló maradékot is kérem pipálási lehetőséget.)

Amennyiben a maradék anyagból díszpárna huzatot, elkötőt szeretne varratni, kérjük ezt a Kosár oldalon, a megrendelési űrlap megjegyzések rovatában írja meg nekünk (a kívánt méretekkel együtt). Ezután kolléganőnk e-mailben ajánlatot küld Önnek a varrásdíjjal kapcsolatban.


Megrendelést követően felmerülő kérdések:

Ha Ön nem rendelt függönyt, akkor a megrendelését mindaddig módosíthatja, amíg nem kapott a csomagfeladásról tájékoztató e-mailt.
Ha függönyt is rendelt, akkor a rendelésének módosítását még 1-3 munkanapig jelezheti nekünk e-mailben. A leszabást követően nincs mód a rendelés módosítására, sem lemondására. A leszabásról küldünk e-mail értesítést! Ezt követően a függönyt Ön köteles átvenni, illetve kifizetni.

Módosítási szándékát a rendelési azonosító mellékelésével kérjük, hogy jelezze ezt nekünk Facebook Messenger-en vagy e-mailben a címen.
Amennyiben Ön kap a rendelésről visszaigazoló levelet, akkor egészen biztosan rögzítettük az adatbázisban. Ha a rendelés állapotáról szeretne tájékozódni, akkor kérjük használja a rendelés visszaigazoló email alján található, nyomkövetésre vonatkozó hivatkozást (linket).
Ha Ön nem kapott visszaigazoló e-mailt, akkor kérjük jelezze ezt nekünk Facebook Messenger-en vagy e-mailben a címen.
A megrendelések feldolgozása beérkezési sorrendben történik. A mindenkori vállalási határidőnk lejárta előtt kb. 2-3 nappal kerül sor az Ön rendelésére. Ha nincs elegendő anyag a rendelés teljesítéséhez, annak beszerzését már a rendelést követően megkezdjük, hogy a vállalási határidő lehetőleg ne csússzon amiatt.
Kérjük, hogy ezt jelezze nekünk a e-mail címen a rendelés azonosítót mellékelve.
Ha Ön nem rendelt függönyt, akkor a megrendelését mindaddig lemondhatja, amíg nem kapott a csomagfeladásról tájékoztató e-mailt.
Ha függönyt is rendelt, akkor a rendelésének lemondását a következő munkanap délig jelezheti nekünk e-mailben.

A lemondást kérjük, hogy jelezze nekünk a rendelés azonosító mellékelésével a Facebook Messenger-en vagy e-mailben a címen.
A leszabást követően nincs mód a rendelés lemondásra, mivel egyedi méretre készült termékről van szó. Az elkészült függönyt Ön köteles átvenni, illetve kifizetni.
A rendelés visszaigazoló e-mail alján talál egy hivatkozást (linket) a rendelés nyomkövetésére vonatkozóan. Ezen az oldalon az alábbi státuszok jelzik, hogy már megkaptuk a pénzt: utalás jóváírva, elkészítés alatt, leszabva, postázandó, postázva.
Amennyiben utalásra vár státuszt talál, kérjük küldje el utalásról szóló bizonylatát a e-mail címre.
Kérjük, hogy jelezze nekünk ezt a rendelés azonosító mellékelésével e-mailben a címen. Kolléganőnk új bankkártyás fizetési hivatkozást küld Önnek. Ha ezt követően sem sikerül, akkor át tudjuk állítani más fizetési módra (előreutalás, utánvét) a rendelést. A szállítási díj utánvét esetén magasabb lehet. Amennyiben a fizetés sikertelen volt, rendelését 7 napig függőben tartjuk. Ezidő alatt lehetősége van a rendelési összeg kifizetésére más módon. Kérjük, keresse bizalommal Vevőszolgálatunkat, amennyiben a fizetéssel kapcsolatos további kérdése merülne fel!
Ez esetben kérjük, hogy írjon nekünk erről egy rövid üzenetet a e-mail címre. Kolléganőnk ezt követően újra próbálja küldeni Önnek.


Átvételt követően felmerülő kérdések:

Amennyiben Önnek készre varrt függöny méretével kapcsolatos kifogása van, akkor kérjük, hogy mérje le mérőszalaggal a függöny alját az ólomzsinórnál, illetve a függöny hosszát (magasságát) a beszegett szélénél mindkét oldalt. Ha 2 cm-nél nagyobb eltérést tapasztal, akkor reklamálhat a e-mail címen.

Ha a szélességben nincs eltérés a függöny aljánál a megrendelthez képest, de a felső, karnis alatti behúzott szegélyben mégis nagy az eltérés, akkor valószínűleg a behúzószalag engedett kintebb vagy esetlegesen jobban be lett húzva. Tisztelettel szeretnénk megkérni, hogy ez esetben lazítsa ki a behúzószalag zsinórját a függöny szélénél és igazítsa megfelelő méretre.

Amennyiben a mért méreteknél nagyobb eltérést tapasztal, kérjük ezeket az adatokat küldje el nekünk a e-mail címre a rendelés azonosítót mellékelve.

Ha a függöny anyagában látható sérülést, szakadást, anyaghibát tapasztal, akkor lehetőleg fényképet csatolva küldjön nekünk levelet a címre.

Kolléganőnk felveszi a reklamációt és jogos esetben GLS futárt küld a hibás termékekért, megbeszélt időpontra.
Ez esetben kérjük, hogy írjon e-mailt a címre, mellékelve a rendelés azonosítót és a hiányolt termék rendelés visszaigazolásból kiolvasható megnevezését és darabszámát. Ha a rendelésétől teljesen eltérő terméket talál a csomagban, akkor ugyancsak e-mailben kérnénk erről értesítést.
A legnagyobb igyekezetünk ellenére is előfordulhat, hogy a függöny webáruházban található fotóján látható szín eltér a kapott függöny színétől. Ezt okozhatja az Önnél használt lámpák izzóinak színhőmérséklete, illetve egyéb fényviszonyok. Megrendelés előtt kifejezetten felhívjuk erre a figyelmet és arra, hogy ha Önnek fontos a szín, akkor mindenképp rendeljen anyagmintát, mielőtt leadja a tényleges függöny rendelését.

A fogyasztóvédelmi törvény elállási jogáról szóló része nem vonatkozik az egyedi méretre készült termékekre, így sajnos ha csak árnyalatában tér el a függöny színe, akkor nem tud elállni a rendeléstől.
Ugyancsak nem tud elállni a rendeléstől, ha nem tetszik Önnek a függöny anyag tapintása.

Amennyiben teljesen más színű függönyt kap, mint amit rendelt, akkor a függönyért GLS futárt küldünk és cseréljük azt.
Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot velünk, írjon e-mailt a címre a rendelés azonosítót mellékelve.
Egyedi méretre készült függöny és méteráru kivételével a csomag átvételét követő 14 munkanapig elállhat.
Ez esetben elállási nyilatkozatot kell kitöltenie és elküldeni nekünk e-mailben a címre. Az elállási nyilatkozatot ide kattintva töltheti le, majd ki kell nyomtatnia és beszkennelve vagy jó fényviszonyok mellett telefonnal befotózva visszaküldeni nekünk.


Nem kapott választ a kérdésére? Írjon nekünk:

Kérje árajánlatunkat, tegye fel kérdéseit Vevőszolgálatunknak!
Munkatársaink a lehető leghamarabb válaszolnak Önnek!

Megkeresés tárgya:

Kérjük írja ide kérdését, üzenetét:

Név:


E-mail cím (nem használjuk fel hírlevél küldésre, csak erre a levelére válaszolunk):
3 + 2
Kérjük írja ide számmal vagy betűkkel a két szám összegét: